کد قفل کردن راست کليک

کد قفل کردن راست کليک

هدايت به بالاي

تماس با ما

ابزار رایگان وبلاگ

مترجم سایت

mouse code|تغییر شکل ماوس
كد ماوس

زندگی بهتر

مراقب آنفلانزای عراقی باشیم!

به تازگی و با حاکم شدن سرما در کشور ویروس آنفولانزای شدیدی شایع شده است که منشا آن کشور عراق است.
گروه سلامت- این ویروس سریع الانتقال است و کافی است شخص ناقل در یک فضای در بسته عطسه کنند یا با دیگران دست بدهد،به این ترتیب ویروس آنفولانزای عراقی منتقل خواهد شد.



به گزارش بولتن نیوز، علائم این ویروس جدید عبارتند از بدن درد،عطسه و عفونت مجاری مخاطی و بینی و نکته جالب اینکه در اغلب موارد این ویروس بدون گلو درد است و در مراحل بعد بیماری سرفه های شدید و بدون اختیار به سراغ فرد بیمار می آید.

مدت زمان دوام این بیماری بین 5 تا  7 روز است و سه روز ابتدایی مرحله ورود به بدن است که با علائمی نظیر قرمزی چشم و آب ریزش بینی و عطسه همراه است.

علائم این آنفلوآنزا بعد از یک دوره ی کمون 1 تا 3 روزه شروع می‌شود، طوری که بسیاری از بیماران می‌توانند زمان شروع آن را به یاد بیاورند.

افرادی که بیماری های خاص و زمینه ای دارند باید از حضور در مکان های آلوده به ویروس جدأ خودداری نمایند و نباید از استراحت کامل در منزل غافل شوند.

گرچه نوع این آنفولانزا جدید است اما خطرات جدی در پی ندارد و بیمار باید از خود درمانی پرهیز کند و به محض دیدن علائم اولیه آن به پزشک معالج مراجعه کند.

بر اساس توصیه پزشکان متخصص خوردن لیمو شیرین،مایعات و آب میوه مرکبات طبیعی مثل پرتقال،گریپ فوروت بسیار می تواند از پیشرفت این بیماری جلوگیری کند،چرا که این نوع از آنفولانزا به شدت بدن بیمار را ضعیف می کند و به اصطلاح آب بدن را نیز کاهش می دهد.

گفتنی است این نوع از ویروس آنفولانزا از کشور عراق وارد شده است و وزارت بهداشت هنوز اطلاعاتی از میزان مبتلایان به این نوع از آنفولانزا منتشر نکرده است.
  • Amazon Ly

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی